måndag 17 augusti 2009

Puts


Idag har jag varit otroligt flitig. Jag har tvättat bilen, vaxat den skinande blank samt gjort den jättefin inuti. Det var jobbigt men den blev superfin. Imorgon ska den på service så sedan är den förhoppningsvis ännu mer tipp topp.

Mitt flit fortsatte i stallet. Jag lät Passada vila idag och ryktade bara hästarna istället. Det duktiga var dock att jag smorde både sadel och träns. Lädergrejorna var i otroligt stort behov av puts.

Förresten så var jag i Skåne i lördags och i söndags. Jag var på kalas i Lund och sedan åkte jag och mina föräldrar vidare till Malmöfestivalen på kvällen. Där träffade vi även brorsan och hans tjej.

På söndagen följde min älskade Bumba med mig hem. Hon har haft "sommarlov" i Skåne. Hon har haft det jättebra eftersom hon har kunnat vara ute mest hela tiden i den härliga trädgården.

Inga kommentarer: