onsdag 3 september 2008

Radio

Idag har det varit en rolig dag i skolan. Vi har tränat mer på radio och det tillhör numera ett av mina favoritämnen på utbildningen. Faktiskt har hela denna veckan, än så länge, varit en av de roligare på hela utbildningen. Skälet är nog att vi numera har mer praktiska ämnen.

Efter sista lektionen idag tränade jag och en kille i min grupp en stund med det datorprogram som vi skriver in anmälningar i. Mycket nyttigt och roligt. Jag jobbade lite med programmet i somras på mitt sommarjobb, men all träning är bra. Träning, träning, träning.

Någon fysisk träning har det inte blivit idag. Dock har jag och Bumba nyss varit ute på cirka en timmes kvällspromenad. Det var ganska skönt väder och vi hade sällskap av min klasskompis och hennes hund.

Ikväll ska jag slappa och möjligen plugga lite grand. Känner mest för att bara vara och inte göra någonting. Så får det nog bli!

Inga kommentarer: