tisdag 15 februari 2011

Vittne

Idag har jag för första gången i mitt liv vittnat i en rättegång. Med tanke på mitt yrke så lär det bli fler besök i rättegångssalen framöver. Jag var riktigt nervös men jag tog det lugnt och det kändes riktigt bra när jag gick ut ur salen. Redan imorgon ska jag vittna igen fast då i ett helt annat ärende.

Om en stund ska jag åka till min älskade pålle. Tanken är att jag ska rida en sväng, får se om det blir i skogen eller i paddocken. Troligen är det fortfarande för mycket is i skogen för att kunna rida där.

Igår var det alla hjärtans dag. Kortfattat kan konstateras att det enbart var jag som visste om det i det här hushållet. Men det gör inget, jag fick en fin ros bara för någon vecka sedan.

Igår storstädade jag vårt hem. Det känns bra. Det var nämligen mycket välbehövligt. Hur kan det vara så tråkigt att städa? Ja, ja. Nu är det städat och rent.

Inga kommentarer: