måndag 30 juni 2008

Tilda fyller 31 år!

Idag är det fina Tildas födelsedag. Hon fyller 31 år. Jag kan knappt fatta det - 31 år! Det är en fantastiskt ålder på min trogna vän. Tilda har funnits vid min sida i många, många år och vi känner varandra mycket väl.

Tilda firades redan igår med kalas och hästtårta. Vi sjöng och hurrade för hästarna (jo, det är sant). Naturligtvis fick Passada också ta del av kalaset eftersom hon firar sin födelsedag samma dag som Tilda. Passada har inget känt födlesedagsdatum så därför är det smidigt att fira båda hästarna samtidigt. Passada, som är min vilda och smått galna busiga pålle, fyller 22 år idag. Vilka fantastiska hästar jag har!

Inom kort kommer bilder på hästkalaset publiceras på min hemsida (malin.pallbo.se). Välkommen att kika in!

Inga kommentarer: