torsdag 17 december 2009

Bubbla

Jag lever i en egen liten bubbla just nu där skolan har en central roll. Det har varit mycket fokus på ett flertal viktiga examinationer i olika ämnen. Lyckligtvis har jag klarat samtliga examinationer så nu återstår bara en kort tid i skolan före den efterlängtade examen. Först ska jag dock ha jullov och njuta av familjen och ledigheten.

Idag har jag varit ledig så jag har passat på att packa ned lite saker i min studentlägenhet. Ytan är visserligen inte stor men det får plats mycket prylar ändå. Flyttlasset får dock vänta till januari.

Bumba är med mig i Växjö och idag har vi gått ett varv runt sjön i ett riktigt snöigt landskap. Det har snöat av och till i Växjö i flera dagar.

Ikväll ska jag på julfest i skolan. Jag hoppas på god mat och rolig underhållning från lärare och elever. Min klass har gjort en rolig film som vi ska visa.

Snart är det jul!

Inga kommentarer: