fredag 15 januari 2010

Slutspurt

Jaha. Två år har gått. Om en vecka är det dags för examen. Tjo vad fort det har gått. Och kul har det varit. Ännu roligare och skönare ska det bli att börja jobba och flytta hem igen.

I veckan har jag börjat tömma och städa min studentlägenhet. Jag hade bilen proppfull med saker när jag körde hem. Bland annat fick min soffa (!) plats i bilen. Det är väl som reklamen säger " En liten bil med storbilskänsla". Men jag vet inte, det är inte bara en känsla. Bilen är stor.

I veckan har jag också varit på tjejkväll med töserna i klassen. Det var trevligt. Igår var det klassfest med aktiviteter i form av bland annat dragkamp (urjobbigt) och tända brasa. Vi åt god mat och hade en mycket trevlig kväll tillsammans.

Bumba har fått röra på sig mycket den här veckan. Vi har gått långa rundor ett flertal gånger och ännu fler lär det väl bli i helgen. Idag hittade hon en pinne (bilden) som hon stolt bar med sig en lång sträcka. Bumba ser alltid så stolt ut när hon bär på pinnar i skogen.

Inga kommentarer: