tisdag 26 augusti 2008

Termin 2

Jaha, då är jag i Växjö igen. Bumba och jag har installerat oss ganska bra. Det har varit en lugn start på termin 2 men tuffare lär det väl bli mycket snart. Det var förståss kul att träffa alla klasskompisarna igen. Halva klassen fikade tillsammans efter introduktionsföreläsningen.

Bumba har fått en ny kompis. Det är min klasskompis, som bor här på campus, som också har sin hund boende här hos sig. De kom genast bra överrens vilket känns kul. Vi har även gått en lååååååång runda tillsammans ikväll. Det var inte tänkt att promenaden skulle bli så lång men vi kom lite på villovägar. Därför var vi ganska trötta när vi äntligen, efter 2,5 timmar, kom hem igen. Nu har Bumba lagt beslag på soffan där hon sover gott just nu. Alldeles strax ska förhoppningsvis jag också sova gott i min nya säng. Imorgon har vi sovmorgon - skönt!

Inga kommentarer: