lördag 6 september 2008

Fridfull helg

Igår var det så äntligen fredag och jag kunde åka hem till mitt vanliga liv hemma i Halmstad, Naturligtvis åkte jag till mina hästar och red även en härlig tur på Passada. Jag stod också en lång stund och njöt av synen av mina hästar i sommarhagen. Det är så vackert och fridfull i deras hage. Bilden här intill tog jag i hagen igår.

Idag har jag såklart också varit hos hästarna. Det regnade i förmiddags men på eftermiddagen, när jag var i stallet, var det skönt och nästan sommarväder. Jag tog en bild på Passada under vår ridtur, kanske publicerar jag den senare.

Ikväll har jag haft ett ljus tänt för att minnas och hedra min snälla farmor. Hon skulle fyllt 101 år idag. Min farmor var nog världens bästa. Jag har många fina minnen av henne.

Imorgon ska jag njuta av ännu en ledig dag hemma i Halmstad.

Inga kommentarer: