tisdag 23 september 2008

Fysisk dag

Har haft en fysisk dag från början till slut. Bland annat har jag orienterat vilket var roligt. Tycker det är ganska kul och tämligen enkelt att läsa en karta. Kanske ska jag tacka mina föräldrar för mina orienteringskunskaper eftersom de, redan när jag låg i mammas mage, såg till att jag fick komma ut i skog och mark på hemortens så kallade "Trimorientering".

På lördag är det tenta så jag har pluggat mycket idag. Vet ju också vad jag har att göra resten av veckan - plugga, plugga, plugga. Hoppas det ger ett bra resultat.

Idag har min sambo och Ebba (hunden) badat. Jo minsann, han påstår det i alla fall. Det stämmer säkert men vattnet måste varit ruskigt kallt. Ebba tyckte väl såklart att det var alldeles fantastiskt underbart att bada.

Imorgon fyller min käre far år. Vi firade honom redan i helgen så jag tillbringade lördagen och söndagen hemma i Skåne. Det var en avkopplande och mysig helg. Mina syskon och deras barn var också där. Jag tycker om att vara hemma i Skåne.

Inga kommentarer: