lördag 27 oktober 2007

KM i agility

Bumba och jag är nyss hemkomna efter årets klubbmästerskap i agility. Vi var laddade till tusen och vårt lopp blev bra förutom att jag i min iver missade att Bumba hoppade i ramen istället för genom däcket. Arrgh! Hade jag sett det så hade vi såklart tagit om däcket och fått 5 fel men nu fortsatte vi och blev diskade. Jag hörde visserligen domarens visselpipa, men förstod inte varför hon visslade. Jag trodde ju att vi var felfria. Vi gjorde i alla fall ett jättebra lopp och är nöjda trots allt. Bumba är sååååååå duktig och vi tycker det är såååååå roligt.

Ikväll ska jag på klubbfest. Det är många jag känner som ska dit så det blir förhoppningsvis trevligt med god mat och mysig stämning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, vad retligt med en sån liten miss! Men sånt som händer..
När ochvar är den officiella tävlingen du anmält till?

Själv har jag varit dålig på att träna det sista.. har ingen vil att tillgå längre då jag blev ensamstående i somras så får bli saker man kan träna hemma nu istället.. tränar lydnad och freestyle och lite allt möjligt.. Men börjar bli sugen att komma igång ordentligt igen..

Vore kul med en Carminelleträff nån dag/helg? Vore kul å se hur syskonen är i verkliga livet..

Kram på er!