måndag 11 februari 2008

Världens bästa mamma

Vill börja med att gratulera min kära mamma som fyller år idag. GRATTIS! (Jag ringer ikväll).

Måndag betyder ny studievecka i Växjö. Det blir en kort vecka eftersom vi är lediga både på torsdag och fredag. Jag kan därför se fram mot en riktig långhelg i Halmstad. Härligt. Det är jättekul och spännande på skolan, men det är ju alltid skönast att vara hemma.

Ska strax åka till skolan och plugga några timmar tillsammans med min basgrupp. Vi börjar inse att det är hög tid att plugga till nästa tenta (jag har redan börjat). Nästa tenta är i juridik och känns bra mycket svårare än den förra.

Jag har fått sommarjobb. Tjoho!

Min mamma är för övrigt världens bästa mamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vågar man gissa att det är sommarjobb på myndigheten? :-) Jobbade ju själv två vändor som civilanställd och det har man grymt mycket nytta av i utbildningen. Både med bemötande, rutiner och sånt men man blir kung på datasystemen också!