onsdag 15 oktober 2008

Aj, aj

Jag har haft en nyttig övning i skolan idag. Det är många lagar att ha koll på så det är verkligen bra när vi får öva praktiskt.

Om en liten stund ska jag gå och titta på när min klass tränar. Jag hade egentligen tänkt vara med men med tanke på min smärta ska jag nog låta bli. Tidigare idag kunde jag knappt andas utan att grimatisera av smärtan. Det är hostans makalösa krafter som gjort mig helt förstörd inombords. Igår trodde jag det var på bättringsvägen men idag gör det så ont att jag nästan kan gråta. Synd om mig? JA, faktiskt!

Imorgon ska min syster och hennes dotter åka hem till mig i Halland. Björn får ta hand om dem eftersom jag inte kommer hem förrän på fredag. Det ska bli kul att träffa dem hela helgen.

På måndag ska jag få veta hur senaste tentan gick. Hm.

Nu ska jag träffa klassen.

Inga kommentarer: