onsdag 22 oktober 2008

Träff

Jag har haft en låååååång dag i skolan idag. Känner mig dock MYCKET nöjd med vissa av lektionerna. Jag har nämligen fått en aha-upplevelse i ett av de praktiska momenten.

Idag har jag också äntligen träffat Jenny. Jenny är en tjej som tidigare har hyrt min älskade ponny i flera år. Hon tog väl hand om Tilda. Jag och Jenny har hållit kontakten lite sporadiskt ända sedan den tiden. Världen är liten och numera bor Jenny bara några hus från mig här i Växjö. Det var kul att träffa henne och vi bestämde att vi ska fika tillsammans någon dag så att vi kan prata lite mer.

Imorgon ska jag göra ett konditionstest - phu. Det kommer väl gå sådär med tanke på att jag inte kunnat träna på flera veckor i och med att jag har varit sjuk. Hur som helst så ska jag göra mitt bästa.

Imorgon ska jag även HEM!

Inga kommentarer: