fredag 14 november 2008

Massor av tentor

Jag har fått lite tentaresultat. Igår till exempel hade jag en enkel liten skriftlig tenta i ämnet hälsa. Resultatet meddelades strax efter att tentan var gjord och bedömingen på min prestation var god. Idag har jag fått besked på en hemtenta i kriminologi. Betyget blev VG! Imorgon är det dags för terminens största salstenta. Det är i ämnet juridik och jag tror att det kan gå vägen. Hoppas det.

Igår gick jag och Bumba en tur runt Campus. Det var första gången vi gick med målet att gå runt hela campus för att se hur lång tid det skulle ta. Det tog 35 minuter. Det fick bli vår kvällspromenad.

Idag har jag och Bumba haft sovmorgon eftersom jag inte har haft några föreläsningar på hela dagen. Det passade bra eftersom jag har pluggat inför morgondagens tenta.

Det känns konstigt att vara i Växjö en fredag kväll. Faktiskt är det första gången jag stannar en fredag. Det kommer nog bli ganska mysigt för jag har laddat upp med julmust, kexchoklad och lite smågodis. Alldeles strax ska jag sätta mig i soffan, kela med Bumba, glo på TV och slappa. Härligt!

Inga kommentarer: