onsdag 24 december 2008

GOD JUL

Julafton. Jag, Björn och vovvarna ska fira jul i Halmstad. Senare ska vi fira jul med min familj i Skåne. Hundarna har längtat till denna speciella dag för de har länge sniffat kring vissa paket som är adresserade till dem.

Härom dagen fick hundarna genomgå ett riktigt julbad. Båda två doftar ljuvligt nu och deras pälsar glänser fint. Härom dagen gjorde jag också årets julbak. Jag gjorde kolor och lite kakor.

Bumba poserar till synes fint på julkortet här intill. Nja... riktigt så gick det inte till. Så fort Bumba fick tomteluvan på huvudet skakade hon av sig den och sprang runt som en galning med luvan i munnen. Hon hade kul och jag skrattade gott åt henne. Till slut lyckades hon sitta still någon mikrosekund med tomteluvan på huvudet och jag lyckades trycka av en bild.

Min blogg uppdateras lite då och då men min hemsida är inte uppdaterad på länge. Jag försökte senast igår men på grund av olika tekniska detaljer som jag inte förstår mig på så får uppdateringen vänta till en annan gång. Håll utkik.

Till er alla från Bumba och mig: GOD JUL!

Inga kommentarer: