torsdag 8 november 2007

Jag är kär!

Bumba och jag var och tränade agility igår. Det gick bra. Snart är det ju tävling så vi håller på att ladda inför den. På fikat efter träningen bjöds det på marängtårta (min favorit) av colliegänget. Smaskens. Jag fick också träffa och gosa med en fem veckors collievalp. Valpen somnade i min famn. Gissa om jag är kär?!

Idag har jag varit duktig och sprungit en tur i skogen. Jag måste börja träna på allvar nu igen när jag har kommit in på skolan. Konditionen måste hållas i tipp, topp. Bumba var såklart med på joggingrundan. Det ösregnade så Bumba är fortfarande jätteblöt.

Vill passa på att tacka alla som gratulerat mig angående utbildningen. Det känns såklart konstigt att sätta sig i skolbänken igen men förhoppningsvis leder det till en rolig, spännande och meningsfull framtid.

Inga kommentarer: