torsdag 15 november 2007

Joggingrunda

Idag har jag varit flitig. Jag har varit ute och sprungit en runda för att hålla igång konditionen. Självklart var båda hundarna med. Jag sprang för några dagar sedan också och flåset är faktiskt ganska bra. Det gäller ju att hålla igång nu när jag snart ska börja skolan.

Fyra av mina hästars täcken har gått sönder de senaste dagarna. Det är hästen i grannhagen som är "täckesätare". Tröttsamt. Tre av dem har jag lagat men det fjärde och det nyaste är så pass sönder att jag drar mig för att sätta mig och sy.

Nu ska jag åka och hämta Björn vid flyget. Hundarna och jag har varit själva hemma i några dagar. Det har varit ganska skönt men samtidigt ska det bli lika skönt att ha honom hemma igen!

Bumba har blivit utmanad av Funny. Jag återkommer om detta i en senare blogg.

Inga kommentarer: