måndag 10 mars 2008

Juridiktenta

Yes, jag klarade tentan i juridik. Det känns skönt att lämna den bakom mig och istället fokusera på nya utmaningar. Senare i veckan ska vi till exempel få ta del av vår hemtenta i statsvetenskap. Jag vet med andra ord vad jag ska gör i påsk... sitta framför datorn och klura på finurliga svar.

Jag är i Växjö sedan i morse. Vi hade en lärorik föreläsning i statsvetenskap på förmiddagen och på eftermiddagen ritade vi skisser i ämnet kriminalteknik. Faktiskt lite klurigt. På lunchen var jag ute och gick med en klasskompis och hennes busiga valp. Det är riktigt fint att rasta hunden i omgivningarna kring campus. Vi mötte ett antal andra vovvar med deras mattar/hussar och jag längtar till jag kan ta hit min egen busiga Bumba. Så mysigt det ska bli.

Jag längtar efter mina älsklingar.

Jippi... jag klarade tentan!

Inga kommentarer: