onsdag 12 mars 2008

Längtar

Jag längtar mycket just nu. Mest längtar jag hem till mina djur. Passada är lite busig så jag är lite orolig för hur det ska gå med hennes strulande öga. Hon måste ju ha medicin varje dag men det vill hon INTE längre. Tråkigt. För bara en vecka sedan såg ögat jättefint ut. Ja, ja... får se hur jag ska lösa det.

Idag är jag otroligt trött. Vet inte varför. Har till och med sovit en stund på soffan i eftermiddag vilket jag aldrig brukar göra. Hoppas jag är piggare imorgon. Ska eventuellt simma imorgon för att träna lite inför simprovet, men jag får se om jag orkar. Vill ju inte bli sjuk igen.

Igår var jag och några klasskompisar på rättegångsbesök. Det ingår i utbildningen och det var ganska spännande. Det handlade om en misshandel mellan två tjejer.

Det är kul och väldigt lärorikt på skolan men om två dagar ska jag HEM. Längtar.

Inga kommentarer: