söndag 9 mars 2008

Snäva svängar

Jag har haft en skön helg i Halmstad. Jag har till exempel ridit Passada, som såklart var pigg och glad. Jag har även varit på agilityträning med Ebba. Hon tyckte nog det var veckans roligaste händelse. Hon slirade ordentligt i svängarna mellan hindren eftersom hon var så väldigt pigg. Jag hann knappt med i hennes tempo men vi hade roligt och Ebba var riktigt duktig. Det var också kul att, efter vinteruppehållet, åter igen få träffa gänget i agilitygruppen.

Tidigare i veckan har jag varit i Växjö. En av kvällarna hade jag och några tjejer en trevlig tacokväll hemma hos en klasskompis ute på landet.

I torsdags åkte jag hem till mina förälrar och min underbara vovve. Bumba var helt sjövild och lycklig över mitt besök. Jag var lika lycklig. Jag passade på att basta också. Mycket skönt.

Igår var jag förresten en sväng vid havet tillsammans med Björn och Ebba. Bilden här intill är på Ebba igår. Ebba älskar att vara på stranden. Havet är hennes rätta element.

Inga kommentarer: