tisdag 15 april 2008

En dag med flyt

Phu... är jättetrött. Det har jag anledning att vara också. Idag har jag nämligen gjort det livräddningsprov (i simning) som jag bloggat om tidigare. Det var ordentligt jobbigt men jag klarade det med god marginal. Känns skönt.

Idag har jag även fått tillbaka den hemtentamen som jag suttit och slitit med tidigare. Döm min förvåning när jag i ämnet statsvetenskap, som ju inte hör till mina favoriämnen, skramlade ihop tillräckligt med poäng till ett VG. Härligt!

Imorgon har jag tenta i akutsjukvård. Tentan är inte förrän till kvällen så hela dagen är tänkt att ägnas åt tentapluggande. Efter provet ska jag åka hem till Halmstad eftersom resten av veckan är schemafri. Gött.

Det blir en tidig kväll. Är som sagt mycket trött efter en fysiskt ansträngande dag. Ska snart lägga mig och drömma mig bort... hem!

Inga kommentarer: