lördag 5 april 2008

Helg

Underbart att vara hemma i Halmstad bland dem jag älskar.

Igår visade jag mig för första gången offentligt i min fina polisuniform. Känslan var härlig. Jag känner mig jättestolt. Det var även kul att se klasskompisarna i uniform. Körde polisbil också för första gången igår. Tog en vända på sta´n samt tränade trånga utrymmen som tex fickparkering, slalom (bakåt) och lite annat smått och gott. Jättekul.

Idag har jag pysslat om pållarna, ridit en härlig skogspromenad i det fina vädret med Passada, bytat däck på Björns bil, ätit våfflor och tittat på hästhoppningstävling.

Igår öppnade jag mitt deklarationsbesked. Dyster läsning. Varför ska en fattig student drabbas? Urtrist.

Imorgon ska jag tillbringa många timmar i stallet. Det ser jag fram mot. Älskar mina hästar!

Inga kommentarer: