torsdag 3 april 2008

Bubbelafton

Phu vad jobbigt. Jag är nyss hemkommen efter att på tid har testat på det simprov (livräddning) som vi måste klara i utbildningen. Det är ett ganska tufft prov med flera olika moment. Många i klassen var mycket trötta efteråt. Jag klarade mig inom tidsramen men kommer ändå vara nervös den dagen vi ska göra provet på riktigt (som är snart).

Veckan har annars flytit på bra. Igår till exempel hade vi tjejkväll då vi SPA:ade, åt snacks och partade. Det var roligt och jag hoppas att vi kommer ha fler tjejkvällar fram över (mycket troligt).

Jag börjar längta hem nu. Jag vill pyssla om mina pållar, mysa med hunden, slappa, umgås med Björn, äta god mat och sova i min alldeles egna sköna säng. Tur att jag ska hem imorgon.

Imorgon ska jag köra polisbil!

Inga kommentarer: