fredag 7 september 2007

300 besök

För cirka en månad sedan ville jag plötsligt få veta hur många som egentligen besöker min lilla hemsida. Är det någon som besöker den alls? Nu vet jag....det är faktiskt en del som kikar in emellanåt. Rättare sagt 300 besök på en månad. Det är siffror som jag är nöjd med.

På tal om siffror så skulle världens bästa farmor fyllt 100 år igår. Jag tände ett ljus för henne och tänkte på henne lite extra.

Ikväll har jag varit på grillparty med TV4-gänget. Vi satt på takterassen, åt gott och hade trevligt. TV4 Halland mister nu en av sina bästa medarbetare någonsin (enligt mig i alla fall). Jag hoppas att Johan får det bra med jobbet, flickvännen, musiken mm. För den som inte vet så har Johan och jag ägnat många timmar på Hallands vägar tillsammans. Jag började på TV4 Halland strax före honom och för mig är han alltid speciell.

Solen har lyst vackert och varmt idag. Tidigare idag satt jag en stund i min solstol med båda mina hästar betandes alldeles intill mig. Mina hundar var också alldeles i närheten och vad mer kan man önska sig? Det är underbart att vara omringad av sina älskade djur!

http://malin.pallbo.se

Inga kommentarer: