tisdag 25 september 2007

Hipp hipp hurra!

Min käre far fyllde år igår. Han är värd all världens uppvaktning och uppskattning just för att han är världens bästa far. Jag ska hem till Skåne i helgen och fira honom.

I övrigt är det ganska lugnt. Bumba är dyngsur efter promenad i regnet men hon torkar väl så småningom. Och när vi ändå är blöta så funderar jag på (man kan ju alltid fundera på det i alla fall) att tvätta min hästtransport. Det behövs verkligen. Jag får se. Hade egentligen tänkt rida söta Tilda idag men det får nog bli imorgon istället då det förhoppningsvis är uppehållsväder. Jag red förresten en äventyrsrunda i skogen kring sommarhagen härom dagen med Passada. Nu kan vi ytterligare en fin ridrunda och vi har hittat ännu mer skog att utforska till nästa sommar. Hur mycket skog finns det egentligen? Massor.

Grattis Pappa!

Inga kommentarer: